21 Mart 2016 Pazartesi

Zara (r)’nın Neresinden Dönersem Kârdır !



Alışverişe çıkınca herşeye ihtiyacım var gibi hissediyorum , vitrinde mankenin saçına takılan fosforlu  sarı peruğa bile ihtiyacım varmış gibi geliyor . Karşı konulmaz ,adı bile ahenk uyandıran türden , kadın ve erkek kalıplarını mükemmel  tasarlayan mağazalardan birisi, mesela :ZARA .



İşte ben buraya her girdiğimde ,içimde ki kör şeytana “dur,yapma Zara’nın neresinden dönersen kârdır ,hadi çık yanda Penti var git iki çorap al evine git “ diyorum . Bir parça alsam bunun üstüne şu lazım altına terlikle mi çıkıyım canım , diye diye  kabarık bir fiş ile çıkıyorum .

Avm’de mağaza mağaza dolaşmayı çok sevenlerden değilim , bir kumaşı  hiç yarım saat incelemedim , mağazayı baştan sona hızla dolaşıp çıkmayı seviyorum .Kabinde bir şey denemek tam bir azap , bazen giymemek için almadan çıktığım oluyor ,çok üşengecim bir giyen varsa, kızla aramızda 20 kilo bile olsa ben de ona göre karar veriyorum .

Depresyonu alıyormuş, ben denediklerim olmazsa ,uyduramazsam kendimi eze eze çıkıyorum o mağazalardan .Nasıl bir depresyon alma şimdi o ?  Mesela ev eşyaları satan yerler öyle mi ,mutfak malzemeleri vs bayılıyorum onlara ,oyuncak Barbie evler gibi dakikalarca zaman geçirebilirim .

Size “stresimi  alıyor ben de kendimi böyle motive ediyorum” diyen  kadınları da üzmeyin ama . Anlamaya çalışın mesela siz gidin Teknosa’ya o gitsin Boyner’e ,siz gidin tekrar Teknosa’ya o gitsin Accessorize .

Hatta bir dakika ya siz kadınları komple  yıkıp  yerine Avm yapın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Pages

Bumerang - Yazarkafe