2 Nisan 2016 Cumartesi

Çok Güzel Yapmışsın , Hata mı O ?

Unutmadan Söyleyeyim ,

*Ben bazı şeyleri hiç unutmuyorum ...

*Cüzdana nereden ve nasıl geldiği belli olmayan 1 dolar gibi , Yeri  yabancı. Kurum başka.Gereksiz hissetmenin nasıl bir his olduğunu bilirsin ...O zaman  dolapta çürüyen sebze gibi , zamanla çürümenin ne demek olduğunu da  bilmek lazım , bari sebzelere yapmayın ..

*Beynini ilkokul 1. Sınıf sırası altında unutmuş tiplere laf anlatmaya çalışmak da yoruyor  ,yanlış duraklarda durduruluyorum gibi hissediyorum .

*Her gün dil öğrenebilen robot haberleri görüp , güzel şeylerin hayalini kurup ,g..t..  hangi elle yıkamanın caiz olduğunu tartışırken birbirini bıçaklayan insanların arasında buluyorum kendimi.

*Annem dün “yuvadan uçtuğunu görmek istiyorum artık” dedi. Biz birbirimizin yuvasından  uçalı 10 sene falan oluyor. Belki daha bile fazla, matematiğim iyi değil pek.  Yuva ne bilmiyorum hatta. Yuva denince kuş yuvası, şöbiyet falan canlanıyor gözümün önünde...

* Yapılan her türlü fiziksel aktiviteyi egzersizden saymak  biliyorsunuz ki bir  Türk hastalığıdır.Bulaşık yıkarken 5 kilo verdiğimi iddia ediyorum , “ya olur mu öyle şey “ demeyin ama 15 dakika ayakta duruyorum  en azından 1 kilo, 900 gram birşey vermiş olmam lazım diyorum mesela  . Olabilir mi öyle bir şey,olmasını istiyorum ama ...Sıradaki yalanınız bu sefer de bana gelsin  mi?

 *Tolstoy'un “İnsan Ne İle Yaşar” kitabında cevap yazmıyor arkadaşlar, boşuna okumayın.

*Bir telefon numarası ezberlediğim zaman üzerinden 10 yıl geçse bile unutamadığım için artık  telefon numarası ezberlemiyorum.

*Bazı şeyler , dört farklı  büyüklükte ocağa sahip olup , kısık ateşte pişirmenin hangisinde olacağını bilmemek gibi ...

*İstediğimizde insanları görünmez yapabiliyoruz . Vaaay kimleri göremiyoruum ;)

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Pages

Bumerang - Yazarkafe