6 Mart 2016 Pazar

Anım Çalındı ...

Şu hayatta cüzdanım çalındı,telefonum çalındı, fotoğrafım çalındı, kalbim çalındı, yazılarım çalındı başka bir platforma yazıldı, hattâ yazıldığı yerden bir daha çalınıp farklı noktalarda virgülüne  kadar tekrar yazıldı ama ilk defa bu kadar garip bir şey geliyor başıma. Anım çalındı benim. Bildiğiniz anı. Zamanında bir ortamda anlatmışım, arkadaş o kadar sevmiş ki anımı kendi anısı gibi benimsemiş. Yıllar sonra tekrar görüştük, benim anımı bana kendi anısıymış gibi anlattı. Ben de dinledim. Güldüm hattâ. Ben daha güzel anlatıyorum ama. Tüme mi varıyordu tümden mi geliyordu ,sanki ikisi arasında gidip geliyorum  .


Ayrıca insan ne ahmaktır ki önce tüm dünyayı değiştirebileceğini sanıyor . Sonradan kendisini değiştirince dünyayı da değiştirebileceği yanılgısına kapılıyor. Herakleitos "değişmeyen tek şey değişimin kendisidir" demiş ama halt etmiş. Ne dünya, ne insan, ne hayaller, ne de geçmiş değişmiyor.


Neyse konuya dönersek,  kader ağlarını örerken sıra sana gelince ipi bitsin de düğüm yapıp bıraksın mı demeliyim ,sen olsan ne dersin  ? 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Pages

Bumerang - Yazarkafe