26 Aralık 2015 Cumartesi

2015'i Çaya Batırdım ,Tortular Bardağın Dibine Çöktü !

Zamanında tüm prensiplerimi çaya batırıp yemişim .Beklentilerimi azaltmışım ,nefes alsam çok şükür demeyi öğrenmişim .Bardağın yarısı boş , pesimistlikten değil viski böyle içiliyor,neticede ülke şartlarında normal bir insanım . Sadece güzel günler görmek istiyorum , güneşli olmaları şart değil .

Bazen güzel  bir yıl geçirmeye puanın yetmiyor , öyle açıköğretimden takılıyorsun . Üretimde hata olmuş diyorsun, kalite kontrolde hata olmuş,teslimatta hata olmuş diyorsun  .Defolu kardeşim işte ,tükettik ama defoluydu diyorsun .

Çerez tabağında sadece beyaz leblebilerin kalacağı bir yıl istemiyorum .Bir de küçük bir çocuğa Noel Baba nın aslında var olmadığını söylemekten ne kadar korkuyorsam , kendime de  yeni yıla dair söylemekten korktuğum şeyler var ...

Hani böyle diş macunu bitiyor da,  en dibinde kalan son macunu türlü can havliyle parmağın ucuyla iyice bastırıyorsun,böyle bir  fırçalamalık macun gelir gibi oluyor da parmağın çok acımasının ardından bir  anlık hatta bir saniyelik güç kaybı sonucu geri içeri kaçıveriyor ya o macun.İşte öyle bir hüzün... Hatta benim hüznüm  havaalanında döner bantta defalarca tur atan, herkes gittikten sonra bile dönmeye devam eden valizle  falan kapışırdı, o derece koşturduğum anlar oldu ,iyiki oldu ...


Kafamdakileri yapmadan  ölünce de rahat edemezsin . Mezarımın altında petrol aramak için, define bulmak için, hatta "kalk yerine yat hadi" demek için bile kazabilirler diye düşündüm . Bu yüzden  mezar taşıma “do not disturb” yazdıracağım ama google translate yaparlar beni anlamazlar diye korkup ondan da vazgeçtim .

35 değilim ama yolun yarısını çoktan geçtiğimi hissediyorum. hatta yol bitmiş de ben hâlâ yürüyormuşum gibi... Kendimi karanlık ormanda Dante'nin karşısına çıkıp,en yakın arkadaşım Hades'e kendi ateşinde yanacağını bile bile "yaşamak çok güzel" diyormuşum gibi...



Yeni yıl için kelepir tavsiyeler vermek gerekirse ;

İdeal tahin-pekmez oranını yakalamak gibi ince detaylar var gibi ama ;

“Gençliğinin gücünden ve güzelliginden zevk al.
Ya da boşver.
Gençliğinin gücünü ve güzelligini zaten solana kadar anlamayacaksın.

Ama bana güven
20 yıl içinde fotograflarına dönüp bakacaksın ve simdi göremediğin bir çok olasılığın önünde yattığını ve ne kadar müthiş  göründüğünü hatırlayacaksın.

Gelecek için endişelenme
Veya endişelen,ama bil ki endişelenmek cebir sorusu çözerken sakız çiğnemek kadar etkili olacaktır.

Senin sevgine umursamaz davrananlara hoşgörü gösterme.
Zamanını kıskançlıkla harcama
Bazen öndesindir ,bazen arkada.
Yarış uzun ve sonunda yalnızca kendinle.
Sana edilen iltifatları hatırla edilen hakaretleri unut.
Eski aşk mektuplarını sakla eski banka ekstrelerini at.
Gerin.
Yaşamınla ne yapacagını bilmiyorsan kendini suçlu hissetme.”
2016'ya hazırız  ,başlayabiliriz ;)

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Pages

Bumerang - Yazarkafe