24 Ekim 2015 Cumartesi

Direkt Mesaj Nam-ı Diğer DM

Gsm operatörlerinden alınan mesajlar mı , yok onlar değil .. .

“-Dm’den (direkt mesaj)  yürüyorum sakıncası olur mu ?
-Canım yavrum ,nereden yürürsen yürü .Günde yarım saat yürü de .Doktorlar muhakkak tavsiye ediyor.Gözlerinden öperim ... “


Tam olarak böyle algılanandan bahsediyorum .

Sosyal medyayı emniyet kemeri takıp kullanın ,yoksa uçuyormuşuz !






Blog ve diğer sosyal mecralar vasıtasıyla iyi,kötü  eleştirileri okuyorum ,paylaşıyorum yeri geliyor fikir alışverişinde bulunuyorum . İş hakkında tanışıklıklar ediniyorum ancak sahte (fake) hesaplar ve  cevap verilmediği halde devamlı her yerden yazanları engelliyorum , cevap vermiyorum.

Şut attın gol atmadan da olmaz mantığıyla devam edenleri de  kendi kalesine döndürmek gerekiyor .Şampiyonlar ligini kazanamayacağını bildiği halde turnuvaya dahil olan oyuncular gibi .İnan ki  ben de ceza alanına girmeden kimseyi vurmam...

Ama normal koşullarda durumun böyle gelişmesini beklemiyordun değil mi ,sen de haklısın bencilliğime ver  işte böyle oluyor  .Ben rahatsızlık duyduğum , canımı sıkan veya ilginç gelen şeyleri gelip buraya yazıyorum ,paylaşıyorum .

Tabi ki defalarca mesaj attığınız için cesaretinizden dolayı kutluyorum ,üstelik rahatsızlık verdiğinizi bir an bile düşünmediniz ,oldukça profesyonelce .  Ben de   nacizane bir cesaret göstermek isterim , bu seferlik isimsiz paylaştım bu bilgiyi kötüye kullanmak istemeyişimdendir ,bir sonrakine böyle şeyler yapmam umarım .Deli miyim neyim ! 







1.Facebook üzerinden defalarca aynı mesajı attı ,saydım yalnız tek farkla 9 farklı hesaptan ;  
2.Fake hesap olduğu belli , bir özgüvenle hayatımı yokluyor
ara ara da yoklayacakmış sağolsun :D





3.Azimli bir insandı doğrusu ,instagram - linkedin - facebook her yerden yazdı
şuraya da bir ağaç çizelim ,sonra kereste olsun mu... 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Pages

Bumerang - Yazarkafe