31 Ekim 2015 Cumartesi

İnstagram : Çeşnisi bol ama ,Baymadınız mı ?

İnstagram  gerçekten çeşnisi bol olan bir platform. Çift tıklamayla beğenme olayı biraz sakat , stalk yaparken çat beğeniveriyorsun   hatta biraz daha yeniysen  fotoyu da  büyütmeye çalışırsın sen şimdi  ; “Yapma,beğenirsin !” . Yine de sen bilirsin .




x²  ise Ezgi .x²  =?





İnstagram’ı ilk ikiz yiğenlerimin anlarını  sizi bayana  kadar paylaşmak için açtım ,özledikçe ordan açıp bakıyordum elimin altında oluyordu.


İşte Biri :)

İşte ikincisi :) 

Sonra mekan-yemek yerleri, ben,sen ,o derken baya baya kullanmaya başladım .Çok güzel hesaplar var ilgi alanlarıma ulaşabiliyorum; kitap,yazı, gezilecek yerleri özellikle takip ediyorum . Ama bazı klişeleri de yok değil,zamanla kabulleniyorsun , alışıyorsun hatta bazen dahil oluyorsun . Yalnız bazı  haller var  her gördüğümde “ne gerek  var?” dedirtiyor ;

 *Eski sevgiliye Sebestian temalı laf sokup , akabinde yeni sevgiliyle fotoğraf  paylaşanlar.

*Arkadaşın , eşin , dostun  havuzuna gidip foto paylaşanlar...

*Hep arabanızın göstergesini ,marka,modelini gösteren fotoğraflar paylaşıyorsunuz bir kere de metrobüste,otobüste paylaşın  ,arabam olmadan bu işe bir el  mi atsam...

*Hayalinde yanında göremeyeceği kızlarla fotoğraf çekilip  , “Bakın aslında giderim var , yalnız değilim” mesajı vermeye çalışanlar..

*Bikiniyle tepeden fotoğraf çekip ,  çaktırmadan göğüs çatalını göstermeye çabalayanlar.

*Ünlülerin foto altlarına 40 tane yorum yapıp üstüne cevap bekleyenler , hızını alamayıp küfür edenler ...

*Basit butikler ve  bitmek bilmeyen reklamları  .

*Yakın bir erkek arkadaşla foto çekinip altına #bestfriend  #dost #kanka vs.  yazanlar,anladık be  güzelim , yanındaki kankan  aynı zamanda yalnızsın ve geceleri  dışarı çıkıyorsun ,kısmetlere açıksın.

*Kırmızı oje ile rakı tutan elleri paylaşmak .

*Kolunda serumla foto paylaşanlar ,gerçekten en ilginci bence .Neden yani ? Nasıl bir ilgi manyaklığı ki “ara,sor beni ,benle ilgilen ,benim için telaşlan  “ mesajı verebiliyorsun ?

*Burnu aksa , bir kova ilaç paylaşmak. (bir adet antibiyotik , pastil , nurofen vb .).Altına da  “şu an daha iyiyim, dualarınızla iyileştim...” yazmak .

* “vurur yüze ifadesi bilmem ne mi bitanesi ....” temalı bir şarkıcının viral reklamının virüs gibi yayılması  ,her fotonun altına anlamsızca yapıştırılması .

*Her Canon ,Nikon alanın profesyonel fotoğrafçı olması ve saygı beklemesi ,ışığa  ,perspektifine katiyen laf edilmemesi.

*İki kelimeyi bir araya getiremeyenlerin Dm üzerinden döktürmesi .

*Uyuyakalmış  foto paylaşanlar, hani uyumuştun bebişim ,rüyanın eline mi sağlık ?

Senin instagramında neler var ,eleştirme sırası bizde , takipten mi çıkarsam  veya takip mi etsem yoksa stalklasam mı  diyenlere hesabım  ; @ezgiurtn  . Açılışta ışık gösterileri ve fonda  müzikle karşılamadan sonra  ,sanattan  ,entellikten uzak  fotoğraflarla turumuza devam edeceğiz . Esenkalın efenim ..



1 yorum:

Pages

Bumerang - Yazarkafe