6 Eylül 2015 Pazar

Ne istediğimi Bilmiyorum !!!

*Korkan insanlardır bunlar genelde. Hem açıkça flört edip hem de “ilişkiye hazır değilim” diyebilirler.

*Tam olarak reddetmez, tam olarak ne istediğini de dile getirmez.





*Karşısındakinin ne hissedeceğini , ne düşüneceğini  önemsemezler .
*Başta söylediklerini günden güne devamlı çürütürler,değerlerinin git gide azaldığını görürsün ,anlamak dahi istemezsin .
*Çiçek,böcekle göz boyama figürleri vardır .
*İlişki iki kişiden oluşur ama bazıları sayı saymayı gerçekten bilmezler ,hep tek yaşarlar.
* Amaçsızca görüşme , sohbet edememe ,sürekli kapalı kutu durumları gibi iletişimde zayıflık göze çarpar.
*Devamlı arayış içinde olmaları  ,kabına sığamama durumu da var tabi .
*Hayatına girmek için çaba gösterdikten sonra sanki sen girmek istemişsin gibi davranırlar .
* "Düzenli ilişki yaşayamıyorum, ne istediğimi bilmiyorum ,bir ilişkiye hazır değilim " cümleleri ulusal şiirleridir.
*Bildiğin bağlanmaktan, sevmekten, düzenli bir ilişkiye girmekten, her çiçekten bal alamamaktan korkmaktadırlar.
*Hayatı ertelemek üzerine kurduklarından her şeyi ertelerler sorumluluk almak istemezler kendilerini hiç bir şeye hazır hissedemezler.
* Adrenalin ile bünyeyi ayakta tutarlar.7/24 sarhoş gibi bir kafaları vardır . Gündelik konuları bile bir araya getirip konuşamazlar,sıkıcıdırlar var olan enerjinizi de çalarlar.


*Anlamaya çalışmayın,anlayamazsınız ,kendinizi yormayın. Çok cümle de sarfetmenize gerek yok onlarda sizi anlayamazlar .
*Kimi zaman sevgisizliklerinden ama çoğu zaman güçsüz oluşlarındandır.
*ön jenerikten sonra giren reklam gibidirler, insanın hevesini kursağında bırakırlar .
*”Ben böyle bir insan değildim , olmak istemedim “ tam olarak öyle bir insandırlar.
*Yaptığı iş özetle “ bir dakika dursana bir şey deneyeceğim”
*Bunların sonunda yanlışlıkla çarpmış , yanlışlıkla karşılaşmış gibi “Özür dilerim “ lerle olur biter.

                                       Ve umarım çevirdikleri dolaplarda dönerler...
                                                *********************
Bugün cafede oturuyorum arka masamda bir çift kavga ediyorken, ;diğer çiftlerden  bazıları da içten göründüler gözüme. Onların birbirlerine karşı içlerinde ne kadar ne hissettiklerini bilemem, ama bir an ;

"Hayatından çıkacağını bildiğin bir insanla neden anılar çoğaltıp, onları şehrin her yerine dağıtmak isteyesin ki?"

diye geçirdim içimden.

sonra sevgiye olan güvenimi bu kadar kaybettiğimi görünce üzüldüm . Benim gibi bir insan bile ilişki kafasına birkaç ışık yılı kadar uzak olabiliyormuş.
 
Dur bir bakalımlara inanmıyorum , sonu açık çabalara inanmıyorum ,  eksik ilişkilere inanmıyorum .Elimi koyduğum yerde kalbimi bulmaya inanıyorum ,gerekirse evi ateşe vermeye inanıyorum . Tabir-i caizse damdan düşüp  karpuz gibi dağılan şeylere inanmıyorum ..







1 yorum:

Pages

Bumerang - Yazarkafe