30 Ağustos 2015 Pazar

Başka Hayat Yok ,Bunu Ben de Biliyorum !


Pazartesi şarkınız  da benden : https://www.youtube.com/watch?v=hzXTy5iTDeY   .


"Bir gün tren duracak , vagonlar boş kalacak ,
bugünün kıymetini bil ,yarın geç olacak
                                 ....
Başka hayat  yok bunu ben de biliyorum ,
Başka rüya mı yok ama ben onu istiyorum !"



*Her sabah elime, yüzüme, ışığa, oksijene, hayatımdaki insanlara yabancı uyanıp gün içinde yavaş yavaş alışıyorum.

*Havalı, çekici ve akıllı taklidi yapmayı 17 yaşımda bıraktım. çok yorucuydu,olduğum gibiyim .


*Bazen o kadar inatçıyım ki , herkes anka kuşu gibi küllerinden doğarken , ben kendime verem mikrobunun mikroskopla büyütülmüş hali gibi geliyorum .

*Balıklar denizde sektirdiğimiz taşları meteor yağmuru zannediyor olabilir mi? Peki  ya kuşlar yesinler diye yere atılan ekmekleri sakız sanmaya başladı mı?

*Lisede okul başkanıydım ,sonra okul müdüremiz tarafından okulu yeni fikirler için  ayaklandırdığımdan ,başkanlığımın bittiği son yıl ,  okulun güneydoğusuna sürüldüm .

* Güzel insanlar biriktirecekmişiz , o tamam da çekirdek içlerini avucumda biriktirip hepsini bir anda yiyorum onları da yersem diye korkuyorum.


*O kadar alıngan ve geçimsiz birini tanıyorum  ki şizofren olsan hayali arkadaşlarınla anlaşamam, onlara bile küsersin .

*dünya kutuplardan basık, ekvatordan şişkinceymiş. hep bi  kilolu yakıştırması çok ayıp  oluyor ama  ,gayet güzel dünyamız bir kere ;bir dirhem yağ bin ayıp örter beyler.

*doktor stresten uzak durmamı söylediğinde ;ülke gündemini sıcağı sıcağına takip etmeyi , alkolü ve sevmeyi bırakmıştım  fotosentezimi tamamladım ,saksımdan çıkabilirim dedim .

*”Oh be rüyaymış” diye uyandığım günler, o günün kıymetini acayip  biliyorum.

*Arkadaş anneannesi hacca giderken duty free’den  absinthe istedi , oruçluyken karşısındakinin yemek yemesiyle de bu olayı eşleştirdi.

*Bazılarınız cok fesatsınız , sizi gazete kağıdına sarılıp siyah poşetle  dolaştığınızı hayal ediyorum .

*Yeni maceralara yelken açmak isterken geminin olmadığını farkediyorsun,hep inşaa ediyorsun .

*Yaşama hevesimi neye borçluyum bilmiyorum ,sonradan borçlanmam inş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Pages

Bumerang - Yazarkafe