29 Ağustos 2015 Cumartesi

Havayı Bozma ;Yok olurum sonra Paaat ! Abrakadabra ...


*Neden tam olacakmış gibiyken ,geri çekiyorsun maraş dondurmacısı mı sanıyorsun kendini  ...

*Bazı sabahlar  çok mutlu uyanıyorum  yoldan geçen insanlara teletabiler gibi sarılasım geliyor ,ama yere tükürmek normal sarılmak ayıp olduğundan ,içimde yaşıyorum .

*Bu aralar uzun  hikayeler beni çok sıkıyor maddelemek hoşuma gitti ,bir süre böyle takılacağım .

*Bazen kalbiniz saçmalamaya mı  başlıyor ? Benim öyle zamanlarda kalbimi çıkarıp yerine patates koyasım geliyor .

*Çok kilo almışsın /kilo mu aldın sen/eskiden hatırlıyorum da ne zayıftın diyen bir milyonuncu kişinin ağzına zurna dürüm sokmayı düşünüyorum .

*İnsanları bazen anlayamıyorum , hayvanları da bazen anlamıyorum ; ara bir form var mı ?

*Hava 70 derece de olsa ben uyku setiyle yatıyorum neden mi misyon meselesi  yoksa normalim .

*”daha ne kadar kötü olabilir ki?”diye  her dediğim de daha kötüsü olduğundan “daha iyi ne olabilir ?” dedim şaka maka oluyor ,evren yanıt hızın ışıktan hallice fiber hızda ...

*Plüton gezegen olsun , bütün gün halkasında otursam ayaklarımı sallayarak uzay boşluğuna baksam.

*Kaderimi yazan ,Frida Kahlo’nun evinde zor günler  mi geçirdi , neden  gri kalem kullanıyorsun renklere bayılıyorum ben de bilmiyor musun ?

*Ben hayatı yarın yokmuş gibi yaşayamıyorum , hayat çok cool ki beni yarın yokmuşum gibi yaşıyor .

*Diyet yaparken buzdolabına o kadar çok gidip geliyordum  ki , geçen gün “buralara çok geliyorsun,tanışalım” diyerek elini uzattı  (ateş 38 )

*Çok sevdiğim kitap cümlelerini kafamda durmadan okuyan bir ses var ,sesinde hiç tanıdık gelmiyor ama kim dublörlük yapıyorsa çok karizmatik bir ton...

*Tüm hayatım boyunca aldığım en güzel iltifat: “ilham veriyorsun.”

 

Devam edecek .... J

 Gülşen’in Dan Dan klibinin sonu gibi oldu ama  edecek yani  .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Pages

Bumerang - Yazarkafe